Nebylo nic nalezeno.

Ilustrační foto

Workshop – Jak na sociální sítě s nízkými rozpočty (NÁHRADA)

Česká asociace streetwork vás zve na jednodenní workshop, který je realizován ve spolupráci s Institutem kontaktní práce s.r.o. Volně navazuje na workshop Jak na PR a média, který se uskutečnil v loňském roce.

Termín kurzu:

  • 8. 10. 2020

Výuka:

  • 10–18 hodin

Rozsah kurzu:

  • 8 vyučovacích hodin

Počet účastníků:

  • max. 20

Anotace:

Sociální sítě jsou stále rozšířenějším komunikačním kanálem, neplacené dosahy už ale dávno nejsou, co bývaly. Na tomto workshopu společně probereme, jak i v dnešní době efektivně využívat sociální sítě v čele s Facebookem, dotkneme se ale i Instagramu a dalších sítí. Dozvíte se, jak tvořit obsah, jak sítě uchopit strategicky i na co si dávat pozor.

Facebook je u nás nejrozšířenější sociální sítí, proto může být velmi zajímavým komunikačním kanálem i pro vás. Jak ho využívat, aby vám skutečně přinášel výsledky, které potřebujete?

Na kurzu zjistíte, jak si pro Facebook stanovit cíle a pro jaké cíle je také tato síť nejvhodnější. Pobavíme se i o tom, jak Facebook či Instagram fungují a jak vyhodnocují obsah – a ten se poté spolu naučíme i vytvářet, a to jak po stránce copywritingu, tak i grafiky anebo videa. Na příkladech si ukážeme, jak obsah dělat i nedělat, zodpovíme vám i všetečné otázky jako jak často publikovat, jak komunikovat s lidmi a zvládat na sociálních sítích krizové situace a jak přistupovat k placené propagaci, když nemáte zrovna bezedný rozpočet.

Prostor bude i pro vaše dotazy, které budeme rádi, pokud nám zašlete předem (budete k tomu vyzváni po přihlášení) – klidně i s ukázkami vašich dosavadních příspěvků nebo odkazy na Facebook stránky, které spravujete.

Lektorka:

Klára Mouchová – správě sociálních sítí se věnuje již přes 5 let. Soustředí se především na obsahovou stránku sociálních sítí a kampaně s ní související. Má zkušenosti s vedením profilů pro malé podniky či startupy, ale i korporace a akademickou sféru. Pracovala pro klienty jako je Kofola, Lindt Sprüngli, Nestlé, Philips Česká republika nebo SAZKA. Podílela se například na kampani pro Philips Sonicare, která získala cenu Effie 2015, nebo na kampani Milionové dárky pro SAZKAmobil, která zabodovala v soutěži WebTop100. Je také autorkou blogu jaknasocky.cz, kde publikuje tipy, jak na správu sociálních sítí.

Místo konání:

Cena kurzu:

  • 1 400 Kč
  • 1 000 Kč pro účastníky z členských zařízení České asociace streetwork, z.s.
  • Pro účastníky bude k dispozici káva a čaj.

Uzávěrka přihlášek:

  • 17. 9. 2020 V kurzu jsou volná místa, přihlašování stále běží

Tagy

Cena kurzu

1 400 Kč

Pro účastníky z členských zařízení České asociace streetwork z.s. cena 1 000 Kč.

VOLNÁ MÍSTA – UZÁVĚRKA PRODLOUŽENA!
Více informací o kurzu Vám poskytne Iva Kabeláčová, kabelacova@streetwork.cz, tel.: +420 773 832 006