Nebylo nic nalezeno.

Ilustrační foto

Potřeby klientů nízkoprahových služeb

Česká asociace streetwork Vás zve na dvoudenní seminář (16 hod.) Potřeby klientů nízkoprahových služeb. Seminář je akreditován u MPSV.

Lektor Michal Zahradník Vás naučí pracovat aktivně s klientem tak, aby pro něj služba byla co nejefektivnější. Seminář volně doplňuje problematiku individuálního plánování. 

Komu je seminář určen:

  • Pracovníkům v zařízeních poskytujících nízkoprahové sociální služby a TP.
  • Kurz je určen zkušeným a středně zkušeným pracovníkům - předpokladem je minimálně rok v přímé práci pod vedením, zkušenost se supervizní nebo intervizní prací v týmu, schopnost a ochota k reflexi a sebereflexi. 
  • Jak poznám, že se mám přihlásit? Kladu si při práci s klientem otázky. Nespokojuji se s prvoplánovými odpověďmi a zavedenými úsudky a postupy. Chci svoji práci rozvinout a obohatit. Cítím potřebu profesně i lidsky růst. Před podáním přihlášky doporučujeme spojit se s kolegy, kteří kurz absolvovali v minulosti, a získat reference.

Termín semináře:

  • 22. - 23. 5. 2018

Anotace semináře: 
Cílem semináře je naučit se pracovat aktivně s klientem tak, aby pro něj byla služba co nejefektivnější. V rámci setkání interaktivní formou proberete ty oblasti práce – kontaktu s klientem, které se týkají zjišťování zakázky, hledání skryté zakázky, vytváření hypotéz, konfliktů zájmů (klient, pracovník). 
Seminář volně doplňuje problematiku individuálního plánování, ale je zaměřen na fáze kontaktu, které vlastnímu individuálnímu plánu předcházejí, tedy na vytváření hypotéz o potřebách a škálování, které provádí pracovník ještě před a v průběhu dojednávání o zakázce + prohlubuje schopnost pracovníka zvědomovat klientovi jeho potřeby a komunikovat je.
V semináři je počítáno s Vaším aktivním zapojením.

Další informace o semináři se dočtete zde.

Tagy